Toll Tidak Bagus Untuk Rakyat Malaysia dan Harus Dirobohkan


Kuala Lumpur: Najib berkata "Toll tidak baik untuk rakyat Malaysia dan ia harus di mansuhkan, ia membuat pesanan itu pada 22 Feb 2018.



Dia berkata lagi, mana mana toll yang perlukan di robohkan harus di segerakan secepat yang mungkin. Dan dia akan menghapuskan laluan toll yang menyebabkan kesesakan lalulintas untuk kemudahan raklyat Malaysia.

Najib, bagaimanapun, berkata untuk mencapai kejayaan ini, beliau perlu menganalisis keputusan yang dibuat sebelum ini.Untuk mencapai kejayaan itu dia (Najib) akan mencari masalah yang tidak disukai oleh rakyat Malaysia. Dia berkata semasa pembentnzgan forum 2018 di UKM< Medical Centre.
PEMBENTANGAN BUDGET 2018" Photo Curtesy: Berita Harian



"Saya perlu membongkar masalah warisan, saya akan membongkar apa yang saya fikir bukan kepentingan rakyat Malaysia," kata Najib dalam forum Bajet 2018 mengenai ekonomi di Pusat Perubatan UKM.

"Inilah sebabnya mengapa lebuh raya Pan-Borneo tidak mempunyai tol dan kami telah menghapuskan kutipan tol di Batu Tiga, Sungai Rasau, Bukit Kayu Hitam dan laluan Dispersal Timur."

Tiada ulasan:

Random Article

4/randomposts

Lofoten Island - Norway