Membongkar Restoran Terlajak Laris Kudu Bin Abdul

Restoran Kudu Bin Abdul yang terletak di Jalan Tar KL iaitu berhampiran dengan Tune Hotel atau maju Junction begitu laris sehingga sanggup berbaris di waktu tengahari walau panas terik untuk menunggu giliran tempat duduk. Kenapa sampai beitu sekali? Bagaikan kena jampi atau terkena ilmu pukau?

Photo Credit: KL FOOD CAFE
Masyarakat kota atau mengikut kepercayaan kuno tanggapan adanya "lembaga" yang melariskan sebuah restoran, itu bukan asing lagi, malah pernah terjadi sebelum ini. Namun apakah rahsia disebalik kelarisan di Restoran ini?

"Group" Jalan Jalan Cari Makan membongkar Restoran Terlajak Laris rupa rupanya!!!mempunyai satu sebab yang menarik orang ramai sehingga membutakan penglihatan mereka terhadap kedai kedai makan yang berdekatan dengan restoran Kudu Bin Abdul. Ternyata mereka "pengunjung" dipukau dengan penglihatan serta mencari apa yang ada didepan mata.

Pihak "Lovinkl" telah membuat tinjauan serta mencuba makanan di restoran ini dan mendapati harga Nasi Putih bersama kuah "curry" + Ayam Goreng berempah sebesar penumbuk kanak kanak kecil berharga RM6.50, serta Tea O ice beharga RM1.00, jadi total keseluruhan ialah RM8.00.

Jadi, adakah   kerana harga tersebut menjadi kegilaan ramai? Kerana ayam goreng berempah Kudu Bin Abdul sama sahaja rasa dengan restoran Raja Laut iaitu jarak dalam kiraan 5 minute berjalan kaki dari  restoran ini cuma beharga RM5.50,  Jawapan kenapa ramai mengunjung ke restoran Kudu ialah kerana harga Tea O Ice RM1.00 dan harga roti canai RM1.20 sekeping, maka tidak hairanlah kenapa ramai datang ke restoran Kudu kerana ingin menjamu selera roti + tea o ice.




Tiada ulasan:

Random Article

4/randomposts

Lofoten Island - Norway